Öyle Bir Şey Yapmalıyım Ki

Şef Murat ASLAN
Yazar:Şef Murat ASLAN
Bu yazı

Öyle Bir Şey Yapmalıyım Ki...
 
Tabii bir işletme açmak için hayallerde dolaşırken ve bunu planlamaya çalışırken çok detay var dikkat edilmesi gereken. 
 
En önemlisi de doğru konsepti planlamaktır. 
 
Sektör ve piyasadaki “ya kardeşim adamlar yapmış işte, yapayım aynısını bende pastadan bir pay alırım işte” mantığı ile mevcut markaları inceleyip onlara benzer bir konsept olabileceği gibi, “abi öyle bir şey yapmalıyım ki hiçbir yerde olmasın” konsepti de planlanabilir. 
 
Ya da ikisinin karışımı gibi bir şeyler;
 
- “Abi şimdi X kafeden dekorasyonun bir kısmını alacağız. 
 
Meselâ oradaki duvar taşları süper, sonra şuralardan menüler için bir karma bir şeyler alırız. Sonra iyi bir şef, bir de müdür. 
 
Araya da birkaç farklı yemek, kokteyl falan ekledik mi, üç beş tanede de dekoratif şeyler. 
 
Tamamdır bu iş. Yürür gideriz. Konsepte bak be!”
 
- “Güzel diyorsun da yürür müyüz abi? Yapılacak çok şey var.”
 
- “Yürürüz abi yürürüz. Bazı şeyleri de açtıktan sonra yolda giderken tamamlarız.”
 
Çoğu zaman yürünmüyor ne yazık ki...
.
...M...
.
Yeni kitaptan bi kuble...
.
Devamı Martta raflarda...
.
Çok şükür...
 
Öyle Bir Şey Yapmalıyım Ki...




Türk Aşçı Haberleri Not:
Eğer sizde mesleki haberinizin yada tarifinizin web sitemizde yayınlanmasını istiyorsanız; "Haberini Yada Tarifini Paylaş" sayfamızdaki kriterlere uygun bir şekilde uygun içeriklerinizi bize gönderebilirsiniz. Türk Aşçı Haberleri internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, röportaj, fotoğraf, resim, sesli veya görüntülü şair içeriklerle ilgili telif hakları www.turkascihaberleri.com 'a aittir. Bu içeriklerin iktibas hakkı saklıdır. İlgili haber kopyalanarak başka bir site tarafından yayınlanmaya ihtiyaç duyulduğu takdirde kaynak gösterilerek ve web sitemize link verilerek kullanıması mümkündür.